czwartek, 28 sierpnia 2014

Wyobraźnia, to klucz do sukcesu ^^

Polecam czytać tego posta przy muzyce, dzięki której powstał ^^



A Więc Siemaneczko ! ☺

Tak jak w poprzednim poście pisałem, że zawsze sobie powtarzam : ,, Wyobraźnia to klucz do sukcesu ".
Zawsze, gdy ktoś nie ma humoru, nie wie co ma robić, a nawet jeżeli nie wie co narysować (dużo moich znajomych kocha to tak samo jak ja )... Staram się pomóc ! W jaki sposób ? Bo dla mnie to co widzisz w głowie, może stać się rzeczywiste, wystarczy że w to uwierzysz... i przeniesiesz na czystą kartkę, bo przecież, możesz narysować wszystko... DOSŁOWNIE. Chcesz mieć smoka? Narysuj, wyrzeźb, wydziergaj, a będziesz miał/a smoka... Chcesz mieć coś innego? Kupę Pieniędzy? Sławę? TO SAMO CO ZE SMOKIEM...  Z wyobraźnią możesz wszystko, ona nigdy Cię nie zawiedzie... Jeżeli widzisz tylko i wyłącznie ból i cierpienie... Narysuj je, po prostu przełóż na coś swoje myśli, narysuj jak widzisz śmierć, cierpienie, ból, a może radość? Każdy z nas ma inną wyobraźnię, każdy zobaczy coś innego... dlatego jak ludzie mówią że mają ,, pustkę " w głowie... To śmieszne, bo dla ludzi z wyobraźnią PUSTKA nie powinna istnieć, bo coś takiego jak ,, NIC " nie istnieje... nie da się wyobrazić NICZEGO... No spróbujcie, wyobraźcie sobie nic... co widzicie ? Pustą kartkę? Błąd ! Ja tam widzę pustą stronę, twojego życia... która tylko czeka aż ją zapełnisz. ☺ Nie wiesz jak ją zapełnić ? Dam Ci radę... Weź do ręki ołówek, i czystą kartkę... wyjdź na dwór, usiądź gdzieś gdzie będziesz mógł widzieć szeroki obszar, popatrz chwilę na ten krajobraz... ( nie chodzi mi teraz, żebyś go rysował/a ... po prostu usiądź i pomyśl... czego Ci tu brakuje )... znalazłeś/aś jakiś niedosyt ? to sam/a go dodaj... narysuj to czego Ci brakuje... bo to co teraz widzisz, przez wieki kryło się w sercu.

Tak naprawdę... czym jest życie bez wyobraźni ? Dasz radę sobie takie WYOBRAZIĆ ? Nie da się... bo życie bez wyobraźni nie istnieje, można tylko zatracić wyobraźnię. Ja od dziecka kocham oglądać bajki, przeróżne... dzięki czemu teraz ( gdy nadal je kocham ) mogę zobaczyć coś, czego ktoś kto zatracił wyobraźnię już w młodym wieku, nie zobaczy...

Dlaczego to piszę ? w sumie nie wiem.. pewnie znajdą się ludzie, którzy napiszą komentarz w stylu ,, Gó*no wiesz o życiu " . Szanuję takie wypowiedzi, ale niech chociaż będą uzasadnione... Dlaczego tak twierdzicie? Bo napisałem co myślę, co siedzi w mojej głowie?

Czekam na komentarze ^^
Przepraszam, jeżeli kogoś będzie irytował mój styl pisania, staram się pracować nad składnią, ortografią, interpunkcją etc.



Życzę Miłego Dnia ☺
Pozdrawiam, Bananowy ^^



1 komentarze:

  1. Podoba mi się blog. A głównie posty są świetne :) Moim zdaniem wciągające chce się je czytać do samego końca.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń

 
To Create a Story Blogger Template by Ipietoon Blogger Template