środa, 27 sierpnia 2014

Nie stój tak ! Teleportuj się, do marzeń !

Siemka, jestem Bananowy ! Pewnie się zastanawiacie, kim jestem, gdzie mieszkam, dlaczego ,, Bananowy Blogger " ... Otóż :

1. Dlaczego ,, Bananowy Blogger "?
Odpowiedź jest prosta... ☺ Chciałem pozostać anonimowy ( o tym dlaczego, napiszę później )... z początku po prostu miało być ,, Anonimowy Blogger ", ale wydało mi się to takie pospolite, więc pomyślałem o jakiejś innej nazwie, a że jadłem właśnie banana... to takie *BUM* i ,, Bananowy Blogger " .

2. Skąd pochodzisz? Ile masz lat?
• Nie powiem skąd jestem, ale dla naprawdę zainteresowany... mogę powiedzieć ile mam lat, otóż we Wrześniu tego roku kończę 16... Tak, wiem... dzieckiem jeszcze jestem, a już się biorę za bloga, i próbuję ,,nauczać" o wyobraźni... Fakt, jestem młody, ale wyobraźnię to ja mam bujną i czasami zdarza mi się powiedzieć, napisać, pokazać, lub wytłumaczyć coś mądrze, zrozumiale, a może i nawet ciekawie ^^

3. Dlaczego jesteś anonimowy?
• Zastanówcie się teraz sami... bardziej ciągnie was do kogoś, kogo możecie sobie wyobrazić... stworzyć w głowie takiego, jakim chcecie by był? czy do kogoś, kogo znacie, wiecie jak wygląda, jak się zachowuje? ... Możecie nawet wyobrażać sobie mnie jako Banana, czy kogoś innego... bylebyście z uśmiechem przeglądali, czytali, komentowali na moim blogu ☺

4. Dlaczego założyłeś tego bloga?
W sumie... to założyłem go dlatego, bo zawsze chciałem być rozpoznawalny... taki, żeby cały świat znał moje imię, lub pseudonim. Oglądałem różnych ludzi na YouTube, czytałem blogi, i w końcu postanowiłem sam go założyć. Tak, wiem że nie jest łatwo na początku... ale też wiem, że jak się zacznie, jak się ma do tego wyobraźnię... to wszystko można osiągnąć.

Ten Blog ma być dla was klejem, który przyklei uśmiech na wasze smutne twarzyczki ☺

• Zawsze sobie powtarzam : ,, Wyobraźnia, to klucz do sukcesu ". Dlatego ja, nie kieruję się rozumem... tylko wyobraźnią... piszę to co widzę w głowie, pokazuję wam obraz którego nikt inny nie stworzy, nie skopiuje, bo się nie da... Jest jedyny w swoim rodzaju, bez możliwości podróbki.

5. Kim tak naprawdę jesteś?
• Bananowy Blogger/Ja ,, prawdziwy " - Zastanówmy się ... jestem zwykłym nastolatkiem, takim jak połowa z was. Lubię spędzać czas ze znajomymi, bawić się, śmiać, cieszyć z życia... Lubię pomagać (Y) fakt, nie zawsze potrafię ale zawsze próbuję ☺

Chcecie więcej takich faktów ? Zadawajcie mi pytania, a ja z chęcią na nie odpowiem ☺



Pozdrawiam, Bananowy.


4 komentarze:

  1. Jesteś od czegoś uzależniony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... jedynym moim uzależnieniem jest chyba internet, ale to nie jest tak że 24/7 jestem w nim.. wychodzę na dwór ze znajomymi, umiem się bawić itp... ale jak już siedzę w internecie, to ciężko mnie odciągnąć =3

      Pozdrawiam ! Miłego Dnia ☺

      Usuń
  2. Ja też we wrześniu tego roku kończę 16 :) Niesamowite jak podobne podejście mamy do życia i wyobraźni :) Chyba zostanę stałą obserwatorką Twojego bloga.
    Pozdrawiam cieplutko Puggie Draws C:
    http://puggiedraws.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) Mam nadzieję, że nie jedną osobę zarazisz wyobraźnią, bo bez niej życie jakieś takie mdłe i nudne ;) Pozdrawiam i zostawiam link do siebie - gdybyś chciał, ale nie wymagam ;) Powodzenia Bananowy :)
    http://pomocnapogaduszka.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń

 
To Create a Story Blogger Template by Ipietoon Blogger Template