sobota, 30 sierpnia 2014

Szkoła?

Witam was Kochani! To znowu ja, Bananowy ☺


Przeraża was pewnie fakt, że już tylko jutro i... SZKOŁA! Tak, tak wiem... Wredni nauczyciele, lizodupstwo itp... by the way, gdy miałem 5, może 6 lat... moje wyobrażenie szkoły wyglądało mniej więcej tak : ,, O *-* Będzie cukierkowo, kolorowo *o* Cukier z każdego otworu, mniam.. mmm *-* " ... Jak każdy pewnie wie, realia zniszczyły to co było IDEALNE ;-; Jak sobie z tym poradziłem, i radzę do teraz? W sumie to tylko i wyłącznie dzięki przedmiotom takim jak: Informatyka, Plastyka, Technika. 

Moje pierwsze dni w szkole były dość przyjemne... miałem ochotę do nauki (ogólnie to przez pierwsze trzy lata, miałem ochotę ☺), a potem... to znikło... zaczęło mi się odechciewać wszystkiego, wstawanie o 7 robiło się męczące, śniadanie nie smakowało już tak samo, każda godzina była coraz to cięższa... Gdy wpadłem na pomysł, że szkoła nie musi być wcale taka zła, tylko trzeba do niej podejść ,,OD DUPY STRONY" (Dla tych co mogą nie zrozumieć... chodzi po prostu o inne podejście do szkoły, niż miałem dotychczas). Ale jak to zrobić... musicie odkryć to już sami... każdy indywidualnie, powinien znaleźć w sobie coś takiego, co pozwoliłoby przeżyć ten, jak i każdy następny rok szkolny, z bananem na ustach ^^

To by było na tyle... nie jest to post zbyt obszerny, ale to dlatego bo
A) Wszyscy już o tym pisali, i zapewne nudzą was takie posty
B) Wolę, żebyście mieli niedosyt, niż nadmiar ☺

▼INFO▼▼INFO▼▼INFO▼▼INFO▼▼INFO▼▼INFO▼▼INFO▼


Na Zakończenie, chcę powitać nowych obserwatorów mojego bloga, jest mi niezmiernie miło gościć was w tym oto miejscu ^^ Oraz chciałbym podziękować kilku osobom, z gruby ,,Blogerzy!", którzy mimo tego iż mnie nie znają, nie wiedzą kim jestem... udzielili mi kilku niezbędnych porad, dzięki którym mogłem ,,ulepszyć" bloga. ☺ Dziękuje i Pozdrawiam ! 


╬INFO╬╬INFO╬╬INFO╬╬INFO╬╬INFO╬╬INFO╬╬INFO╬╬INFO╬


Zapraszam na FanPage'a ! Tam będziecie na bieżąco ze mną, blogiem... i innymi sprawami ^^

www.facebook.com/tocreateastory


▲INFO▲▲INFO▲▲INFO▲▲INFO▲▲INFO▲▲INFO▲▲INFO▲


To tyle, Dobranoc... Pisał dla was Bananowy Blogger ! ♥
Do następnego wpisu, liczę że ten, i każdy następny wpis będzie coraz to ciekawszy :)

1 komentarze:

  1. Ja od samego początku nie lubiłam szkoły :))
    A w przedszkolu nie mogłam się doczekać kiedy do niej pójdę !

    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
To Create a Story Blogger Template by Ipietoon Blogger Template