niedziela, 31 sierpnia 2014

Międzynarodowy Dzień Bloga!

Witam, jak zapewne się orientujecie... Dzień Bloga wypada właśnie dzisiaj. 

A więc, nie owijając w bawełnę... moje TOP 5 Blogów.

1. www.hellokitycool-top-model.blogspot.com - Autorka pisze ciekawe posty, mimo że jest to tak jakby ,,babski blog"... przyciągnął moją uwagę. + BARDZO ŚLICZNIE RYSUJE :)

2. www.ulubowo.blogspot.com - Dlaczego ten blog mi się podoba? Bo widzę w nim dużo twórczej kreatywności Autorki.

3. www.cherryandnat.blogspot.com - Ten blog lubię... hm... za nic ☺ Po prostu mi się spodobał styl pisania... tym razem AUTOREK.

4. www.puggiedraws.blogspot.com - Widzę duży potencjał w tej autorce, lubię czytać jej wpisy ^^

5. www.dziewczyna-z-pasjami.blogspot.com - Autorka jest bardzo kreatywną osobą, przez przyciągnęła mnie do swojego bloga :)


Czy nie jest dziwne to, że każdy z w/w blogów prowadzi dziewczyna ;o W każdym razie pozdrawiam wszystkich, trzymajcie poziom ☺

3 komentarze:

  1. żadnego z tych blogów nie znam więc na pewno wszystkie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ^^ Bananowy! <3 uwielbiam czytac twojego bloga. :) Naprawdę piszesz bardzo ciekawie. Czekam na kolejne notki. ~wredota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi jest to czytać ^^ Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę :)

      Usuń

 
To Create a Story Blogger Template by Ipietoon Blogger Template